Grzego Grzego
891
BLOG

Gdybym był Putinem i dokonał w Smoleńsku zamachu upozorowanego na katastrofę,

Grzego Grzego Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 38

to do opracowania scenariusza tej mistyfikacji zatrudniłbym najlepszych specjalistów od badania wypadków lotniczych. A oni jak się domyślam przewertowaliby historię katastrof dających pożądane skutki i coś z tego wybrali, rozwijając twórczo. Dlatego badacze katastrofy powinni podążyć również tym tropem. Do przejrzenia są katastrofy po starcie i na podejściach.

TU-154 to samolot z silnikami umieszczonymi za zbiornikami paliwa. Można to wykorzystać  do zalania silników w momencie gdy potrzebne jest gwałtowne zwiększenie mocy. Wówczas otwarcie przepustnicy staje się przeciwskuteczne.

Samolot IŁ-78 (latająca cysterna na bazie IŁ-76) zabiera ok. 130t paliwa. 3 takie samoloty są w stanie dostarczyć tyle ciekłego powietrza, że po rozprężeniu zajmie ono około pół kilometra sześciennego. Zatem manipulacja temperaturą i wilgotnością powietrza dająca efekt mgły, w kwietniu nie jest niemożliwa.

Ja jestem kompletnym amatorem, ale odważam się poddać powyższe pod rozwagę fachowcom.

Grzego
O mnie Grzego

To ja jestem temu winny. Gdybym był dostatecznie mądry, zaangażowany, "miał jaja" i dość charyzmy to rządziłbym dziś Polską i oczywiście czynił to dobrze. Nie robię sobie z tego wyrzutów, bo przecież wszyscy być tacy nie mogą. Robię co potrafię i czynię to na przykład tutaj. Rocznik '55, wykształcenie średnie techniczne, nie jestem członkiem ani sympatykiem żadnej partii. Zawsze uczestniczę w wyborach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka